script 600 ENTER
{
if(GetCvar("lastmanstanding")==1||GetCvar("teamlms")==1){
Delay(3);
GiveInventory("DodgeBallWepGiver",1);
if(CheckInventory("Megabuster")>0){
TakeInventory("Megabuster",1);
}
if(CheckInventory("SkullBarrierWep")>0){
TakeInventory("SkullBarrierWep",1);
}
if(CheckInventory("AtomicFireWep")>0){
TakeInventory("AtomicFireWep",1);
}
if(CheckInventory("BalladeCrackerWep")>0){
TakeInventory("BalladeCrackerWep",1);
}
if(CheckInventory("BassBuster")>0){
TakeInventory("BassBuster",1);
}
if(CheckInventory("BlizzardAttackWep")>0){
TakeInventory("BlizzardAttackWep",1);
}
if(CheckInventory("BubbleLeadWep")>0){
TakeInventory("BubbleLeadWep",1);
}
if(CheckInventory("CentaurFlashWep")>0){
TakeInventory("CentaurFlashWep",1);
}
if(CheckInventory("ChargeKickWep")>0){
TakeInventory("ChargeKickWep",1);
}
if(CheckInventory("CrashBombWep")>0){
TakeInventory("CrashBombWep",1);
}
if(CheckInventory("CrystalEyeWep")>0){
TakeInventory("CrystalEyeWep",1);
}
if(CheckInventory("DiveMissileWep")>0){
TakeInventory("DiveMissileWep",1);
}
if(CheckInventory("DrillBombWep")>0){
TakeInventory("DrillBombWep",1);
}
if(CheckInventory("DustCrusherWep")>0){
TakeInventory("DustCrusherWep",1);
}
if(CheckInventory("FireStormWep")>0){
TakeInventory("FireStormWep",1);
}
if(CheckInventory("FlameBlastWep")>0){
TakeInventory("FlameBlastWep",1);
}
if(CheckInventory("FlashStopperWep")>0){
TakeInventory("FlashStopperWep",1);
}
if(CheckInventory("FreezeCrackerWep")>0){
TakeInventory("FreezeCrackerWep",1);
}
if(CheckInventory("GeminiLaserWep")>0){
TakeInventory("GeminiLaserWep",1);
}
if(CheckInventory("GravityHoldWep")>0){
TakeInventory("GravityHoldWep",1);
}
if(CheckInventory("GyroAttackWep")>0){
TakeInventory("GyroAttackWep",1);
}
if(CheckInventory("HardKnuckleWep")>0){
TakeInventory("HardKnuckleWep",1);
}
if(CheckInventory("HyperBombWep")>0){
TakeInventory("HyperBombWep",1);
}
if(CheckInventory("IceSlasherWep")>0){
TakeInventory("IceSlasherWep",1);
}
if(CheckInventory("KnightCrushWep")>0){
TakeInventory("KnightCrushWep",1);
}
if(CheckInventory("LeafShieldWep")>0){
TakeInventory("LeafShieldWep",1);
}
if(CheckInventory("MagnetMissileWep")>0){
TakeInventory("MagnetMissileWep",1);
}
if(CheckInventory("MetalBladeWep")>0){
TakeInventory("MetalBladeWep",1);
}
if(CheckInventory("MirrorBusterWep")>0){
TakeInventory("MirrorBusterWep",1);
}
if(CheckInventory("NapalmBombWep")>0){
TakeInventory("NapalmBombWep",1);
}
if(CheckInventory("NeedleCannonWep")>0){
TakeInventory("NeedleCannonWep",1);
}
if(CheckInventory("PharaohShotWep")>0){
TakeInventory("PharaohShotWep",1);
}
if(CheckInventory("PlantBarrierWep")>0){
TakeInventory("PlantBarrierWep",1);
}
if(CheckInventory("PowerStoneWep")>0){
TakeInventory("PowerStoneWep",1);
}
if(CheckInventory("ProtoBuster")>0){
TakeInventory("ProtoBuster",1);
}
if(CheckInventory("QuickBoomerangWep")>0){
TakeInventory("QuickBoomerangWep",1);
}
if(CheckInventory("RainFlushWep")>0){
TakeInventory("RainFlushWep",1);
}
if(CheckInventory("RingBoomerangWep")>0){
TakeInventory("RingBoomerangWep",1);
}
if(CheckInventory("RollingCutterWep")>0){
TakeInventory("RollingCutterWep",1);
}
if(CheckInventory("SakugarneWep")>0){
TakeInventory("SakugarneWep",1);
}
if(CheckInventory("ScrewCrusherWep")>0){
TakeInventory("ScrewCrusherWep",1);
}
if(CheckInventory("SearchSnakeWep")>0){
TakeInventory("SearchSnakeWep",1);
}
if(CheckInventory("ShadowBladeWep")>0){
TakeInventory("ShadowBladeWep",1);
}
if(CheckInventory("SilverTomahawkWep")>0){
TakeInventory("SilverTomahawkWep",1);
}
if(CheckInventory("SparkShockWep")>0){
TakeInventory("SparkShockWep",1);
}
if(CheckInventory("StarCrashWep")>0){
TakeInventory("StarCrashWep",1);
}
if(CheckInventory("SuperArmWep")>0){
TakeInventory("SuperArmWep",1);
}
if(CheckInventory("ThunderBeamWep")>0){
TakeInventory("ThunderBeamWep",1);
}
if(CheckInventory("TimeStopperWep")>0){
TakeInventory("TimeStopperWep",1);
}
if(CheckInventory("TopSpinWep")>0){
TakeInventory("TopSpinWep",1);
}
if(CheckInventory("WaterWaveWep")>0){
TakeInventory("WaterWaveWep",1);
}
if(CheckInventory("WindStormWep")>0){
TakeInventory("WindStormWep",1);
}
if(CheckInventory("YamatoSpearWep")>0){
TakeInventory("YamatoSpearWep",1);
}
if(CheckInventory("AirShooterWep")>0){
TakeInventory("AirShooterWep",1);
}
if(CheckInventory("RushCoil")>0){
TakeInventory("RushCoil",1);
}
if(CheckInventory("ETank")>0){
TakeInventory("ETank",1);
}
if(CheckInventory("MTank")>0){
TakeInventory("MTank",1);
}
if(CheckInventory("WTank")>0){
TakeInventory("WTank",1);
}
if(CheckInventory("RushJet")>0){
TakeInventory("RushJet",1);
}
if(CheckInventory("BeatCall")>0){
TakeInventory("BeatCall",1);
}
if(CheckInventory("BeatCallCheck")>0){
TakeInventory("BeatCallCheck",1);
}
if(CheckInventory("Item1")>0){
TakeInventory("Item1",1);
}
if(CheckInventory("TangoSummon")>0){
TakeInventory("TangoSummon",1);
}
if(CheckInventory("JetUpgrade")>0){
TakeInventory("JetUpgrade",1);
}
if(CheckInventory("PowerUpgrade")>0){
TakeInventory("PowerUpgrade",1);
}
if(CheckInventory("JetBuster")>0){
TakeInventory("JetBuster",1);
}
if(CheckInventory("PowerFist")>0){
TakeInventory("PowerFist",1);
}
if(CheckInventory("DangerWrapWep")>0){
TakeInventory("DangerWrapWep",1);
}
if(CheckInventory("ThunderBoltWep")>0){
TakeInventory("ThunderBoltWep",1);
}
if(CheckInventory("JunkShieldWep")>0){
TakeInventory("JunkShieldWep",1);
}
if(CheckInventory("SlashClawWep")>0){
TakeInventory("SlashClawWep",1);
}
if(CheckInventory("WildCoilWep")>0){
TakeInventory("WildCoilWep",1);
}
if(CheckInventory("NoiseCrushWep")>0){
TakeInventory("NoiseCrushWep",1);
}
if(CheckInventory("ScorchWheelWep")>0){
TakeInventory("ScorchWheelWep",1);
}
if(CheckInventory("SuperAdaptorWep")>0){
TakeInventory("SuperAdaptorWep",1);
}
if(CheckInventory("TrebleSentry")>0){
TakeInventory("TrebleSentry",1);
}
if(CheckInventory("AdaptorUpgrade")>0){
TakeInventory("AdaptorUpgrade",255);
}}
}
script 601 RESPAWN
{
ACS_ExecuteAlways(600,0);
}
This code should take away whatever you happen to have in your inventory and give you "DodgeBallWepGiver", which gives players the dodgeball weapon that matches their team colour. This was just taken from something else I made, not sure if there's a simple ClearInventory technique or something.